Referenser från våra kunder

Mölnlycke IF

Det var enkelt och smidigt att sköta försäljingen. Det gick lätt och snabbt att lämna ut ljusen, som dessutom var av bästa kvalitet.

Med ett lågt utpris och bra förtjänst till oss, samt att ljusen är lättsålda gör att vi varmt rekommenderar andra att sälja Föreningsljuset.
Carina Fermdal, Mölnlycke IF

Näset SK

Vill er idrottsförening/skolklass tjäna pengar på ett enkelt och smidigt sätt utan risker så kan vi varmt rekommendera Föreningsljuset.

Föreningsljuset gav oss superbra service och förtjänsten för ljusen var väldigt bra, deras ljus är av högsta kvalité vilket gav oss mycket nöjda kunder.
Näset SK, F-98

Kvarnbyskolan

Vi sålde ljus från Föreningsljuset inför advent. Ljusen var lättsålda i höstmörkret. Vi lyckades bra och fick iväg ett par stora sändningar, vilket genererade lättförtjänta pengar till klassen.

Jag rekommenderar andra skolklasser och föreningar som vill tjäna bra med pengar till skolresan eller liknande att jobba med Föreningsljuset, då leveranserna varit smidiga och pålitliga och bemötandet trevligt och personligt.
Kvarnbyskolan

Högsbo Basket

Efter att ha provat på olika produkter att sälja i föreningen , tyckte vi det kändes helt rätt att testa att sälja Föreningsljusets produkter. Fina handstöpta ljus av högsta kvalité , som både vi och våra kunder är nöjda med. Jag tycker att det har varit glädjande att vi har sålt något, som faktiskt de flesta av oss uppskattar. Allt har funkat bra. Snabba och prickfria leveranser, kontakten har fungerat perfekt med föreningsljuset, och vi har tjänat en bra slant till Klubbkassan. Vi kommer fortsätta samarbeta med Föreningsljuset!
Högsbo Basket

Kållereds Sportklubb

Allt som ni lovat håller ni ! Det är andra året i rad som vi jobbar med Föreningsljuset, och det har varit ett nöje. En bra slant till klubben, allt har flutit på som vi har önskat, inget krångel alls. bara glada miner från er, och både vi vuxna och barnen är mycket nöjda. Inget att klaga på alls.Jag rekommenderar gärna andra föreningar och skolklasser att jobba med Föreningsljuset.
Kållereds Sportklubb

Carlssons Skola

Vi hade beslutat att inför advent prova på att sälja Föreningsljusets Produkter. Och oj va det gick av bara farten. Snabbt hade vi sålt alla 320 askar och tjänat 11200 kr.Hade vi beställt tidigare skulle vi kunnat sälja mycket mer. Vi kommer fortsätta jobba med Föreningsljuset. Personligen tycker jag att ljusen är fantastiska , och det har varit roligt att se hur snabbt och enkelt vi fick ihop pengar till klassens skolresa. Alla leveranser och kontakten med Föreningsljuset har fungerat perfekt så vi är mycket nöjda.
Barbara Ahlström, Carlssons skola

Broschyr: PDF | JPG