Beställ ljus skolor/föreningar

Använd formuläret här under för att lägga din beställning. Det går också bra att beställa via telefon på: 0702-41 57 58 eller 031-18 93 01.
Svanenmärkta svenska kronljus i stearin. Tjäna upp till 75 kr per ask. Fritt från palmolja och palmvax vilket gör dom till ett populärt val.
Pris från 65 kr.

Föreningsljusets Vit 35 cm
Föreningsljusets Vit 28 cm
Föreningsljusets Djupröd 28 cm
Föreningsljusets Ljusgrå 28 cm
Föreningsljusets Beige 28 cm

Du har valt 0 st produkter

Ni kan tjäna 0 kr

Mer information

Levereras med 6 st ljus per ask i en trevlig presentförpackning. Vi erbjuder er att välja mellan flera olika färger. Det ligger 20 st askar i en transportkartong. Fri frakt vid minst 100 st beställda askar, dvs 5 st transportkartonger. Fria returer.

Kronljus 35 cm vita . Brinntid ca 13 timmar
Inköpspris : 75 kr/förp
Rek. försäljningspris : 150 kr/förp
Eran förtjänst : 75kr/förp

Kronljus 28 cm vita . Brinntid ca 10 timmar
Inköpspris : 65 kr/förp
Rek. försäljningspris : 130 kr/förp
Eran förtjänst : 65 kr/förp

Kronljus 28 cm övriga färger . Brinntid ca 10 timmar
Inköpspris 75 kr/förp
rek. försäljningspris : 150 kr
Eran förtjänst : 75 kr/förp

Ljusen brinner med en klar och vacker låga utan att ryka eller rinna, och håller en utmärkt kvalité. Ljusen innehåller ingen palmolja eller palmvax (som bidrar till växthuseffekten)vilket gör dom till ett självklart miljöval .Även asken är dessutom svanenmärkt.

För alla våra kronljus gäller följande

• Ljusformen är räfflad för bästa passform i ljusstaken.
  • Kronljusen tillverkas av stearin, som är en förnyelsebar råvara.
  • Ett stearinljus avger minimalt med miljö och hälsoskadliga ämnen.
  • Kronljusen uppfyller väl de krav på sotning och säkerhet som ställs i de europeiska ljusstandardena.
  • Råvaran till det stearin som vi har i våra kronljus utgörs varken av palmolja eller palmvax.
  • Samtliga av våra kronljus klarar de tuffa miljökrav som svanen ställer ur ett livscykelperspektiv
Att sälja ljus med Föreningsljuset kan ge stor förtjänst. Välj hur många ljus ni vill sälja intill här för att se hur hög er förtjänst kan bli. Fyll sedan i formuläret för att göra en beställning. Sälja ljus direkt! Här kan ni beställa. Våra kronljus består till 100 % av stearin och är miljövänliga och svanenmärkta. Ljusen brinner med en stor och vacker låga.