Skolklasser uppskatta våra ljus

KÖPA LJUS

Candle love by mia

Svenska svanenmärkta kronljus i stearin.
6 st ljus i en trevlig present ask. Brinner med en klar och vacker låga utan att rinna eller ryka. Fri frakt vid köp för minst 500 kr.

Föreningsljusets Vit 35 cm
Föreningsljusets Beige 28 cm
Föreningsljusets Djupröd 28 cm
Föreningsljusets Ljusgrå 28 cm
Föreningsljusets Rostorange 28 cm
Föreningsljusets Svart 28 cm
Föreningsljusets Grågrön 28 cm
Föreningsljusets Lejongul 28 cm
Föreningsljusets Ljusrosa 28 cm
Föreningsljusets Dimblå 28 cm
Föreningsljusets Choklad 28 cm

Du har valt 0 st produkter

Pris 0 kr

Fraktfritt vid köp över: 500 kr
Betalningsvillkoren är 10 dagar från din leverans. Din faktura mailas med OCR-nummer samt dom detaljer som du som köpare behöver veta.

BESKRIVNING

Svanenmärkta svensktillverkade kronljus. Våra ljus har ett certifierat ledningssystem enligt ISO 9001 och var först i världen med att erbjuda marknaden Svanenmärkta ljus.
Ljusen brinner med en klar och vacker låga utan att ryka eller rinna, och håller en utmärkt kvalité. Ljusen innehåller ingen palmolja eller palmvax(som bidrar till växthuseffekten)vilket gör dom till ett självklart och populärt miljöval .Även asken är dessutom svanenmärkt. En perfekt gå bort present eller till dig själv.

För alla våra kronljus gäller följande

• Ljusformen är räfflad för bästa passform i ljusstaken.
  • Kronljusen tillverkas av stearin, som är en förnyelsebar råvara.
  • Ett stearinljus avger minimalt med miljö och hälsoskadliga ämnen.
  • Kronljusen uppfyller väl de krav på sotning och säkerhet som ställs i de europeiska ljusstandardena.
  • Råvaran till det stearin som vi har i våra kronljus utgörs varken av palmolja eller palmvax.
  • Samtliga av våra kronljus klarar de tuffa miljökrav som svanen ställer ur ett livscykelperspektiv